Annonsen kunde inte hittas...

Påväg ner i sängen, först nåra ord här bara.. Kom hem för en halvtimma sen, fått mej massa hångel och nu har jag hamnat vid datorn medan Linus ser tv.
Kurs på dan fram till 12 och sen åkte jag till Bollnäs vid 14-tiden, var in på Rusta och shoppade lite smått, skulle handla till fader men det hade de inte naturligtvis.. Irriterande. Sen jobba 16-21, gick bra idag igen, hur bra ser jag morrn.. Igår gick det iaf toppenbra, drygt 22 dialoger i timmen = högsta provisionen! =]
Det som räknas nu, pengar pengar liksom! Allt känns som en dimma, jag är så jäkla trött, både kurs och jobba.. Blir jobbigt med lite sovande. Känner mej som en zombie. Men jag sköter mej utmärkt iaf, jobbet går kanonbra och den känslan är mycket skön.
Kaffe är ett måste nu! Drack tre koppar kaffe innan jag for till jobbet och sen ytterligare nåra där. Som vanligt avslutade jag och Sara med kaffe på MAX innan jag for hem. Allt för att hålla sig pigg och alert så man orkar köra hem, rätt drygt med 5 mil hem när man är trött och har varit i farten hela dan. Men jag är hemma hel iaf.
Dock höll jag nästan på att bli köttfärs påväg till jobbet. Fick möte med en lastbil som höll ut så jäkla mycket för en buss som stod vid sidan av vägen samtidigt som jag körde förbi en bil på vägrenen på min sida.. Svårt att förklara men det gick precis iaf, men var nog inte mer än nån dm mellan mej å lastbilen.. Det var bara att hålla hårt i ratten och blunda ungefär! Hua!

Apropå bilar! Bmw'n är nu såld. Brorsan ringde mej då jag satt på MAX och sa att han och far var påväg från Iggesund. Hade antagligen mött upp köparen från Örnsköldsvik i Hudik. Så nu är den såld iaf, skönt för honom att bli av med den. Har tagit bort annonsen på Blocket åt honom just. http://www.blocket.se/vi/11487056.htm?ca=5_s
Annonsen kunde inte hittas. Bra, då ringer det inga fler *piiiiiiiiiip* till honom... ;]

Nu hopp i sängen! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0