Ännu en seg dag

Hellooo! Trött Linda här, ska fixa lite fika nu innan det blir sova. Thé å macka tror jag det blir.
Ännu en seg dag har passerat. Sov länge, drog ner rullgardinen och sov till närmare 10, underbart! Behövs dock mycket mera sömn känner jag, ska försöka ta igen lite sånt imorrn och på söndag.
For till Bollnäs vid 12-tiden, spanade in en affär som sålde ut massa pysselgrejer, en affär jag aldrig vetat om att den fanns. Shoppade lite papper, snören, klämgrejer, stämplar och annat där innan jag fortsatte till Team Sportia och köpte ett par nya mysshorts till Linus, likadan som jag köpte förut, han gillade ju dom..
Sen var det dags för intervju på Uniflex, gick väl sådär, massa skumma frågor om allt och inget ungefär, man vet aldrig vad man ska svara.. Får se om det blir nått, de behövde iaf chaufförer till i sommar och därför gjorde de intervjuer nu, skulle höra av sig längre fram. Så det är väl bara att hålla tummarna ungefär, dock har jag väl inga större förhoppningar direkt. Endel av åkerierna krävde nämligen utdrag ur brottsregistret... Vilket inte är en fördel för min del. :[

Jobbet var även det segt idag. Ingen Sara och jäkligt dåligt med svar. Stannade på 65 avslut tror jag. Inget höjdarresultat. Igår gick det bra ändå trots allt, kom precis över 20 dialoger i timmen. :]
Det bästa var dock när numren tog slut i Nipo, programmet vi använder.. Blev en halvtimmas uppehåll medan cheferna krånglade en massa och donade innan vi kunde börja ringa igen. Hade tydligen ringt så mycket att alla dagens 5000 nummer var slut!

Nu väntar ledig dag imorrn innan veckan börjar på nytt på söndag med jobba 14-20. Lutar åt att jag ev åker upp tidigare till Bollnäs då och spanar in Motorrevyn först. Vill gärna åka imorrn men jag åker fanimej inte upp till Bollnäs en dag när jag är ledig!!

Nu fikadags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0