Bmw-bilder..

Morrn morrn! Eller ja, det är ju kväll nu.. Men ändå, det är ett välanvänt uttryck just nu. =]
Sitter nu och pillar på lite bilder åt brorsan som jag ska maila iväg till en eventuell köpare till Bmw'n, vore ju bra om han blev av med den. Har pratat med en från Ö-vik nu som verkade intresserad så jag ska fixa mer bilder åt honom.

Efter det blir det sängen omgående. Så jäkla trött nu. Sovit dåligt inatt. Segt på kursen och segt på jobbet, dock flöt det på bra på jobbet efter rasten, skönt det iaf, ger bra med pengar. Tror jag kom över andra provisionsgränsen idag, missade den precis igår precis som jag misstänkte. Jobbigt, men men sånt är livet. Idag var det lite tävling på jobbet och Sara vann nåra lotter faktiskt, grattis gumman! :]
Just det, apropå Sara, vi MAX-fikade idag igen efter jobbet. Kaffe och äppelpaj. Börjar bli lite stammisar där nu! ;]


image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0