Chefsberöm! :]

Gokväll! Kikar in på nätet lite snabbt innan jag ska sova. Kom hem för snart en timma sen efter att ha fikat på MAX med Sara efter jobbet. Kaffe och hjortroncheesecake. Mumsigt!
Gick rätt bra på jobbet idag också faktiskt, 77 avslut tror jag. Kom över första provisionsgränsen iaf, troligtvis inte över andra, men det får vi se imöra.
Chefen var iaf imponerad av mej för igår när jag hade jobbat grymt bra, blev 101 avslut totalt och ett snitt på över 21 dialoger i timmen, inte illa! Det gav mej alltså 30 kr extra i timmen (x6), känns jäkla härligt! =]


No one can be myself like I can
For this job I'm the best man

I am the one and only
Nobody I'd rather be
I am the one and only
You can't take that away from me


Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling. Saknar honom så mycket om dagarna nuförtiden. Hinner aldrig träffas mer än högst en timme per dag. En stund på morron och sen en stund på kvällen. Han jobbar 07-15 och jag har kurs 8-12 och sen jobbar jag 16-21, vilket innebär att jag åker hemifrån 15 och är hemma 22. Jobbigt.
Känns jäkla meningslöst med kursen förresten, sitter bara av tiden, surfar en massa. Ska lägga in våra CV'n på olika sajter men det har jag redan gjort så nu inväntar jag och en till brud bara på att de andra tre i gruppen ska bli klara med det så vi kan komma vidare till nått annat. Ska på studiebesök på lite olika ställen, mer än så vet vi inte. Denna kurs är ju bara fyra veckor också så.. Sen får vi se vad som blir, pratades om praktik.. Får väl se.
Nu sova iaf, go'natt!


Kommentarer
Postat av: Sara på Ellos ;D

Du är så duktig! Sov gott! Kraaam!

2007-04-16 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0