Dåligt med svar..

Hello hello.. Kikar in på nätet lite snabbt innan jag ska sova. Kom hem från jobbet för en timma sen ca.. Grymt segt idag, knappt nå svar alls från svenskla folket. Jobbigt, dagarna tar sån tid då. Och inte blir det bra pengar heller, vet inte ens om jag kom upp i provisionsnivå. Irriterande! En sak var bra iaf, Sara! Så tråkigt utan henne på jobbet, imorrn tvingas jag jobba utan henne igen, precis som i fredags. Hon unnar sig att vara lite ledig medan jag är mer pengakåt och jobbar så mycket jag bara kan. Men det är väl bara ett par veckor till så man får ju passa på.

Inte hunnit nånting idag, sov länge och myste innan vi gick ut och tvättade av bilarna innan jag for till jobbet. Fotade lite under tvättandet men de bilderna lär väl inte komma upp förrän på lördag eller så.. Beror på hur jag får det med tid under veckan. Ladda upp bilder såhär på kvällen är ju inte att tänka på då det tar grymt lång tid. :[

Nu blir det lite tv innan vi ska sova iaf, kurs och jobbade väntar imorrn. Får se om jag får tag på min handledare på AF också och får höra hur det blir på tisdag om jag ska börja en ny kurs då eller inte.. Var ju aldrig med på infomötet i fredags.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0