Det är över nu!

Jobbat sista dan idag nu, känns underbart! Äntligen slut på slitet! :] Gick bra idag tror jag, kändes så iaf. Vann tre tialotter eftersom jag hann först till att boka om 6 samtal. Vann faktiskt 10 kr på en av lotterna!
Imorrn väntar utbildning kl 09. Skönt att få byta avdelning! Roligare att ta emot samtal än ringa.. Avslutade dagen med en kopp kaffe och strips på MAX med Sara. Mycket najs! :]

I övrigt har jag inte gjort så mycket mer idag, har bara lagt upp massa bilder på Bilddagboken, som vanligt låg jag en vecka efter. Men nu är det åtgärdat! Bara dagens bilder kvar, får se om jag orkar slänga upp dom nu eller om jag tar det imorrnkväll efter utbildningen.


Det är över nu 
Men jag kommer ihåg alla dagar med dig
Dom är över nu
Hör ett bom bom bom som kallar på dig

Det är över nu
Men jag kommer ihåg en helt annan tid
Den är över nu
Det hörs en kall, kall vind som sveper förbi

Här kommer solen
Här kommer en sol som säger:
Aldrig mera regn,
aldrig mera regn

Det är över nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0