I'm feeling fine!

Nu är det helg! Äntligen! Som jag har väntat.. Blir iofs bara korthelg med ledig dag endast imorgon lördag, jobbet väntar åter på söndag. Suger på lite Jäger just nu, så jävla gott!! Blev en cider till maten för en stund sedan också. Tog hem från pizzerian när jag kom hem från jobbet vid 21-tiden. Jobbat 15-20 idag och innan det var det kurs 8:30-12. Blir inte långvarig framför datorn ikväll känner jag, alldeles för trött för det.

Fredagen den 13'e idag. Hurra! Brukar tillhöra mina bättre dagar och så även idag. Enda molnet på min himmel idag var väl när en söt bil bakom mej svängde av så jag inte kunde fortsätta spana och dregla. *skrattar* En T-gul 855'a.. Så jäkla snygga ju! Blev fanimej snigelspår i trosorna! ;] Dock lyckades han aldrig köra om mej så jag kunde spana mer på den, nåja, min dag var ju gjord ändå så! En till bil-lycka blev det när jag stod på parkeringen på buss-stationen i Bollnäs och väntade på Sara, då kom en 740 med Mimis-fälgar och parkerade där, påminde mej om mina fälgar som ligger här hemma i lill-rummet och bara väntar på att få komma ut i solljuset! I helgen SKA dom bara på! Linus har endel att fixa på 740'in i helgen så vi får se vad jag åker för bil till jobbet på söndag.. Lånar väl nått från familjen. Har ju ett stort garage att välja mellan; våra Volvosar, 740 och 245'a och sedan pappsens bilar, 945'an och 245'an samt brorsans bilar, Bmw'n och S40'in.. Dock så lär jag ju knappast få låna S40'in... Får se om han får Bmw'n såld snart också, har nåra som är intresserad av den, men ingen som varit å kikat mer än karl'n i söndags..

Nu skriker John Blund på mej, ni får ursäkta! Natti natti!

image20



Some boys take a beautiful girl,
And hide her away from the rest of the world.
I wanna be the one to walk in the sun.
Oh,girls,
They wanna have fu-un.
Oh,girls,
Just wanna have
That's all they really want.....
Some fun....

When the working day is done,
Oh,girls,
They wanna have fu-un.
Oh,girls,
Just wanna have fun...



¤ ¤ ¤



I look in to your heart
I know that you are true
No matter what I see
You're always shining through

I always look at you
And you give me a sign
That's good enough for me
Cause I'm on top and now I'm Feeling fine

Now I'm Feeling fine
Now I'm Feeling fine
Now I'm Feeling fine

Each time I see your face
Your smile is shining through
I can't help the way I feel
It's all because of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0