Segt och underbart..

Hemma efter en lång seg dag. Heldag på kursen, först surfing fram till 11 och sen ut i skogen och fika.. Åkte bil ut till Stormorshäll och åt potatissallad och grillad kyckling, inte alls dumt! Satt där i solen och bara jäste. Vart dock aldrig tid att gå runt och spana nå så det blev inga bilder idag. Får ut och motionera kameran en annan dag istället.
Var hem en sväng efter vi hade slutat för dagen innan jag åkte upp till Bollnäs och jobbade. Utan Sara idag, hon mådde inge bra. :[
Segt som fasen på jobbet, dåligt med svar och när man väl fick svar var dom svårflörtade.. Stannade på runt 90 dialoger ändå, fördelat rätt jämnt, men jag vet att det hade kunnat gått mycket bättre om folk varit inne och svarat i telefonerna. Nåja, jag får väl vara nöjd ändå, jag är ju inte sämst på jobbet iaf..

När jag kom hem ikväll så höll Linus på att torka golven här hemma. Han hade städat! Så jäkla underbart!! Kök och hall var helt undanröjd på hans grejer, han hade putsat fönster, dammat, dammsugit och höll alltså på med golvtorkandet då jag kom hem. Så jäkla skönt! Så jobbigt att se att det är ostädat men inte kunna göra nått åt det, har ju ingen fritid direkt.. Blir som mest två timmar mellan kurs och jobb, och på den tiden ska man fixa lunch, äta och göra matdosa till jobbet.
Men men, bara två "dubbel-dagar" kvar nu. Och tre arbetsdagar. Ska bli kul att få byta avdelning, ser framemot det faktiskt. Blir nog roligt! Vi är ett gäng från våran avdelning som går över på det nya så det blir både gamla och nya ansikten.
Och när jag ändå pratar (skriver..) jobb så fick jag veta idag att lillebror fått fast anställning på Ala Sågen. Kul! :] Han är verkligen den som har turen med sig. Går bra för honom.

Nu blir det hopp i säng för min del. Har iofs sovmorron imorrn.. Blev ändrat på kursen, ska gå eftermiddag imorrn, 13-15 ungefär, läraren skulle bort på förmiddagen så.. Så jag tar mej en välförtjänt sovmorron imorrn. Skönt!!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0