Shopping och kalas..

Fullt upp idag! Blev hämtad 08 av mormor och morfar, for in till stan och handlade medan mamma var på sjukhuset. Sen lite ärenden på stan innan vi fikade och avslutade med att köpa blommor till Maria.
Tog mej sen tid att lägga upp alla bilder från min Alftadag igår på Bilddagboken, tog sin lilla tid.. Har mer bilder som ska läggas upp från idag men det blir imorrn. Ska strax krypa ner i sängen.

Efter middagen så åkte jag bort till Maria och fick mej lite kaffe och tårta samt överlämnade present och blommor. Hon fick ett fat och rosendoftande ljus i present och en stor blomstersak.. Inte bukett, mer som ett arrangemang.. Högt liksom, med blommor, blad, kvistar, bambu och sånt.. Svårt att förklara, se bild istället! Hon vart iaf nöjd, huvudsaken det! :]

image18


Var hem hit fram och tillbaks för att hämta upp Linus när jag varit hos Maria och vi for till familjen för att lämna tillbaks Bmw'n. Vart kvar där en bra stund innan brorsan skjutsade hem oss. Ska väl dejta honom imorrn, han har beställt klipptid så att säga.. Så han kan vara fin till på lördag då vi ska ner till Gävle och shoppa. Blir jag, Linus, Linus och Carro, ev hennes mamma också.. Kul! Lutar åt utgång i stan sen på kvällen faktiskt, jag och Maria surrade om det.. Inget bestämt ännu, vi får se helt enkelt! Långt att åka till Bollnäs ju.. Inte bra. Läre ju ha en fyllechaufför också...

Nu blir det sova, go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0