Sista april..

Sista april idag. Första maj imorrn.. Snöar här just nu och ända sen i eftermiddags.. Tja, känns väl sådär.. Lite skumt med tanke på hur varmt och fint det varit senaste tiden. Men men, det är helt okej faktiskt.
Ska snart krypa ner i sängen, har just tagit mej en lång värmande dusch efter att ha varit ute hela kvällen. Kikat på majkasen här i Ljusne. Dåligt med folk och världens sämsta fyrverkeri. :[
Brorsan gled förbi med Volvon med flickvän, hennes bror och svärmor så jag stod å surrade med dom under tiden raketerna flög runt i luften varannan minut.. Så jäkla dåligt!

Cyklade sen hem i snövädret och köp upp under en filt efter att ha blandat oss en varsin grogg och gjort en skål med popcorn. Såg Skitiga jobb på Discovery och nu har jag alltså duschat, blev inte tillräckligt varm efter groggen. ;]
Annars idag har det varit utbildning på schemat, 9-16:30, verkar väl sådär.. Blir väl så när det är nytt, men det verkar helt okej det med, roligare med inkommande samtal sådär skulle jag tro! Var hemma efter 17 nått tag, gjorde potatisgratäng med grönsaksbiffar till middag. När den var avklarad tog jag mej en promenad till familjen och Linus cyklade dit. Blev en kopp kaffe där innan Linus och jag cyklade vidare ner på Ljusne för att kika på majkasen. Hade ju min cykel hos familjen sen i lördags så hämtade den idag, läre väl ha den imorrn när vi ska till mormor och morfar på kalas, brukar inte bli så nyktert där.. Kan inte dricka alltför mycket dock eftersom jag jobbar/har utbildning på onsdag igen och resten av veckan.
Mormor blir ju gammal imorrn, hela 63 år mäktar hon med! :]

Nu blir det sova faktiskt, så jäkla skönt med sovmorron och ledighet imorrn! Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0