Slappardag..

Just lagt upp veckans bilder på Bilddagboken. Hinner aldrig det under veckorna nuförtiden. Dumt det, hatar att ligga efter.. Men det blir så när tiden inte räcker till.
Idag har vi mest haft en lugn slappardag.. Linus har pillat på bilen när den för en gångs skulle varit hemma och jag har grejat här inne, småstädat och plockat. Hittade köket bl a. Sorterat papper, fixat med växterna, vikt nytvättade kläder, plockat ut och in ur diskmaskinen och sånna saker. Ska dammsuga imorrn om jag hinner. Jobbet kallar imorrn igen, min vecka börjar ju då..

Eftersom vi hade grejat på varsitt håll hela dan Linus och jag så unnade vi oss middag från pizzerian, var in på Konsum först och inhandlade lite delar innan vi åt och for sen hem till famlijen för att få oss en kopp kaffe och lite skitprat. Sen hem igen rätt fort eftersom Linus ville bli klar med bilen innan det blev mörkt ute. Så nu har jag ljud i bilen igen! Gick åt helsike först då Linus spelade sönder basen men han hade en ny liggandes som tur var.

Ska krypa ner i sängen nu, har en jäkla huvudvärk som inte vill ge sig. Vaknade med den redan imorse och sen har den antastat mej av och till under hela dagen. Testat diverse tabletter men inte ens Eeze hjälper idag. Då är det illa. :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0