Snart över..

Sovmorron idag, riktigt skönt! Behöver dock fler sånna känner jag, men det får bli till helgen, imorrn väntar normal kurstid igen. Blev lite småplockande här hemma innan jag for till stan på kurs. Åkte sen därifrån och direkt till Bollnäs och jobbade. Segt men ändå trevligt idag. Satt med två söta pojkar som var ganska underhållande. :]

Imorrn väntar sista dan på kursen för min del. Måste försöka få tag på min handledare på AF också och tala om att jag inte kommer nå mer.. Inte fått tag på honom varken idag eller igår. Dom måste ha det jävligt skönt på AF för när jag ringde vid 10 imorse fick jag meddelandet  "den du söker har gått för dagen"... Nytt försök imorrn igen..

Ska sällskapa min söta sambo i sängen nu efter att vi myst i soffan med popcorn framför en repris av Plus sedan jag kom hem. Gooo'natt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0