The one and only!

Bra dag idag. Mår bra men är trött. Soligt och fint har det varit ute, glidit omkring i bilen, poppat massa bra musik till och från jobb och kurs, takluckan öppen och solglasögonen på! I love it! :]
Gick grymt bra på jobbet stundtals för mej idag, om jag räknade rätt kom jag upp i hela 80 avslut! Får se efter imorrn hur många det blev. Kul på jobbet idag iaf, massa tok! Folk hette konstiga saker som t ex Supha, Konkel och Uffe Bang, och bodde på konstiga vägar som Ollonvägen och Ishockeyvägen. Underbart!
Sara är så underbar att jobba med. Vore det inte för henne så skulle jag nog inte vara kvar där, så känns det som. Långt att åka, endast jobba timmar -kvällar, ringa och antasta folk, allt bara är negativt med jobbet egentligen. Det som är bra är arbetskamraterna, de få jag umgås med där dvs.. De flesta är såpass mycket yngre än jag, fan jag är ju gammal där! Kan ni förstå det!? Jag är bara 24 år och tamejfaan nästan äldst!

När jag sen skulle skjutsa Sara till bussen efter jobbet så for vi å tankade innan så hon skulle slippa vänta så länge på bussen, vad såg vi där då? Jo mååånga fina bilar! = dagen gjord för Linda! ;]
Populärt att stå på MAX-parkeringen och glänsa med finbilarna på kvällarna tror jag.. Nåja, för att spana in dom lite mer och få tiden att gå ytterligare tog vi ett varv på MAX också. Var även in och köpte oss strips å dricka som vi snällt delade på, urmysigt! :]
När vi sen åkte därifrån dreglade jag lite mera över bilarna som stod där, bl a en underbart snygg 740. Han som jag köpte mina Mimis-fälgar av ju! Såg dock inte till honom utan bara bilen..

Nä, nu ger jag upp här för ikväll, suttit tillräckligt mycket vid datorer idag.. Först 4 timmar på kursen och sen 5 timmar på jobbet samt lite nu ikväll och på dan på min fritid..
Usch usch, inte bra! Natti!


Call me, call me by my name or call me by number
You put me through it
I'll still be doing it the way I do it
And yet, you try to make me forget
Who I really am, don't tell me I know best
I'm not the same as all the rest

I am the one and only
Nobody I'd rather be
I am the one and only
You can't take that away from me

I can't wear this uniform without some compromises
Because you'll find out that we come
In different shapes and sizes
No one can be myself like I can
For this job I'm the best man
And while this may be true
You are the one and only you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0