Tokvarmt och tokont!

Dricker Pepsi och tar det lugnt just nu.. Ska snart krypa ner i sängen, fortfarande trött. Trots att jag sov länge imorse, la mej tidigt igår och sov ända till 09:30! Har väl lite att ta igen efter denna vecka och mer lär det ju bli framöver med både kurs och jobb..
Dagen har tillbringats med familjen, grejat på gården med krattning och rensning av land. Så jäkla härligt väder ute idag ju! Sprungit omkring i linne och halvshorts hela dan hos dom! Underbart! Kollade termometern då jag kom hem och vi hade som mest haft 24,9 grader här idag! Helt otroligt! =]
Wilma fyllde 6 år idag också så jag hade med mej presenter till vovvarna i form av tuggisar. Det var uppskattat!

Ikväll har det mest varit lugnt, brorsan kikade förbi en snabbis och sen har jag ägnat mej åt att lägga upp veckans bilder på Bilddagboken. Har dagens bilder kvar men dom tar jag imorrn innan jobbet om jag hinner. Ska äta lite skruvar och dip nu innan jag ska sova.

En dålig sak med dagen dock.. Har fått så jäkla ont i ena foten.. Haft småont under hela veckan men idag när jag promenerade till och framför allt från familjen så bröt det ut totalt så jag kan knappt gå på den nu. Vet inte vad som är fel, är alldeles varm och svullen undertill. Mellan hälen och själva hålet under foten liksom.. Svårt att förklara men det gör riktigt jävla ont! :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0