Underbart!

Härlig dag idag! Solen skiner och tokblå himmel! Iofs väldigt blåsigt, men va fan det är fint ute! :]

Just ätit lunch bestående av ugnsstekt lax, potatis och dillsås. Mumma! Trots att det var jag själv som tillagade det! Jag är ju ingen mästerkock direkt men detta gjorde jag bra! ;]
Blir detsamma i matdosan till jobbet, åker om knappt två timmar. Varit i stan på morron, 08:30-11:30, fick gå lite tidigare idag eftersom "läraren" skulle på möte.. Blir långa dagar när man först går kurs och sen ska jobba. Får se hur det går ihop, denna kurs är fyra veckor och som det verkade på chefen på jobbet igår så skulle Ellos-uppdraget vara på fyra veckor även det.. Kan bli en jobbig tid. Utan någon som helst fritid.. Men men, det blir ju slantar iaf.

Ska diska av nu och sen göra ett litet plockande här hemma, inte hunnit nå sånt senaste dagarna, ser hemskt ut här.. Dock verkar inte Linus märka det.. Han som har 7 timmars fritid från det att han slutar jobbet tills jag kommer hem.. Hmm, karlar!
Sugen på en promenad men har för mycket här hemma att dona med.. Får bli en annan dag istället. På med mera musik och gilla läget ungefär. Sommarmusik idag. Ny å fräsch musik...

¤ ¤ ¤


Okej, jag har druckit en del vin
Men jag vet vad jag säger - du är fin


¤ ¤ ¤

Ibland ser jag dig gå på bussen
Ibland ser jag dig på nån gata
Och alltid verkar du vara på väg
Och dom säger, att du lever ensam
Och dom säger, du lyssnar på Elvis
Och målar, med sorg i varje färg

Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla dagar med dig
Dom är över nu
Hör ett bom bom bom som kallar på dig

¤ ¤ ¤


Yes, motsägelsefullt.. Som taget ur verkligheten. Men så är det! ;]


image19
Ljusne 070409






Hemma igen då.. Jobbat 16-21, hemma 22. Ätit popcorn och sett tv med Linus sen jag kom hem. Nu blir det sova iaf, klockan är snart 23, sent som vanligt. Jobbigt.. Upp 06 imöra igen. Redan trött på att "jobba dubbelt".. Först kurs på dagarna och sen jobba på kvällarna.
Gick skapligt på jobbet idag iaf, 60 avslut, borde ligga på provisionsnivå. Det ser vi imorrn, igår låg jag på det iaf med 59 avslut men det beror ju på tiden man jobbat..

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0