Egentligen inget..

Nä, egentligen har jag inte något att skriva om idag.. Dagen har fanimej varit lika dålig som den igår.. Jobba som fan, ringt en jävla massa, massa sura griniga kunder idag.. Det är fanimej inte kul när man inte är på topp själv... Huvudvärk och trötthet på jobbet är ingen kul kombination! :[

Ett par bra saker med dagen iallfall.. Jag hade brorsans bil till jobbet, underbart! Kul att trycka på lite extra ibland! Jag mår bra av att köra bil! Det är ett bra botemedel mot allt ont! Man blir glad när man kör! Spela bra musik och bara njuta liksom. Och är det nån framför som man inte gillar så gasar man på lite och så är det bekymret ur världen. Tänk om allt annat var så lätt!?
Nåja, har även fått nya sängar idag, brorsan och Linus var och hämtade dom idag på eftermiddagen. Så när jag kom hem från jobbet efter att ha varit hem till mammsen en sväng och bytt tillbaks till min bil med brorsan, så höll Linus på att bädda rent i sängen. Mysigt!

Nu blir det premiärsovande av nysängen. Go'natt!


image71
S40 T4..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0