Jobbar..

Mmm, på jobbet nu sen en halvtimma tillbaks drygt.. Full fart, många strömlösa just nu. :[
Trött som fan börjar jag bli också! Uscha.. Men men, kaffet är gratis! :P Det dricker vi mängder av jag och Eva som jobbar nu på morron.
Helt lugnt här i övrigt, nattpersonalen gick hem för en liten stund sedan, gillar helgerna såsett, så lugnt och härligt här då! Man hasar omkring barfota och iklädd mysbyxor. Underbart! Nästan som hemma! ;]
Kommer väl snart hit lite folk antar jag, de flesta börjar 09 när Ellos öppnar.

Gårdagskvällen var trevlig! Fina -och många bilar! Riktigt bra cruising! Ibland har det varit lite klent med bilar på Söderhamnscruisingen men igår var det bra, stort utbud av både gamla och nya bilar. Najs! Vi tog nåra varv med bilen innan vi parkerade och gick runt och spanade -och fotade såklart! Kameran är full med bilder nu som ska föras över till datorn och läggas upp lite här och där! Har dock inte haft tid att fixa det, kom i säng efter 01 inatt och sen var det uppstigning 05:50.. Så jag tar det ikväll istället! Imorrn är jag ledig och det känns sååå bra! Ska sova!!

Kändes som att vi for hem lite väl tidigt dock, var hemma redan vid 00:30.. Men å andra sidan skulle jag upp och jobba idag. Så det var väl lika bra antar jag.

Dags att avsluta och fortsätta jobba, lär väl bli anstorming om en liten stund då Ellos öppnar..  Lugnade ner sig här på e-on iallafall, har bara tagit fem samtal hittills, men då kom dom just efter varann precis när jag började.

Kommentarer
Postat av: JULIA

HÖR J JU JUL JULI JULIA

2007-08-12 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0