Jobbar..

Jahopp.. Sitter på jobbet, lugnet har lagt sig. Ellos och de andra postorder-företagen har stängt sedan klockan 17.. Nu är det istället bara E-on och Hydro som gäller.. Fick just ett Hydro-samtal men i övrigt har det varit helt lugnt senaste halvtimman. Känner mej redan lite less och ändå ska jag sitta här fram till klockan 20. Men men, det går väl bra, får roa med mej folk på msn samt spela lite spel.. Vem vet, det kanske blir mycket att göra längre fram under kvällen. Just nu är det helt lugnt iallafall.
Sara skulle jobbat sista dan idag, men hon vart sjuk.. :[ Så nu har hon redan gjort sin sista dag här. Saknar dej redan gumman!! Vi måste träffas snart!

Ikväll väntar middag hos morföräldrarna.. Hela släkten är samlad där just nu, de skulle äta kl 16.. Får hoppas de sparat lite mat till mej som inte kommer förrän framåt 21-tiden. Blir att äta och umgås lite där innan jag far in till stan på leken en sväng. Mammsen ville in och kika på Rocktools och Nordman och tja, klart jag ställer upp och skjutsar in henne och de andra som vill med in eftersom de med största säkerhet inte är nyktra! :P Mormors tillställningar är ju som bekant inte de torraste.. :P :P Mat och dryck i överflöd! =] 

Nä, nu ska jag dra mej vidare till lite spelsajter och ha kul! =]
Så vidare kul är det ju inte här direkt. Jag är nästan ensam på bygget.. Sitter en tjej till på samma uppdrag som jag men hon är på våningen ovanför mej och med andra ord inte så sällskaplig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0