Duktiga jag...

Jolåsatte... Så duktig var jag.. Drygt en vecka sen sist. Tiden räcker inte till! Blir inte mycket tid framför datorn, slår igång den när jag kommer hem från jobbet men sen står den bara där ungefär. Man kollar till snabbt ett par gånger på det som är mest intressant och mest nödvändigt.
Sitter ju framför datorn hela dagen på jobbet så det är ju inte så jäkla kul att slänga sig framför den när man kommer hem, men man vill ändå ha den på så man kommer åt det man behöver som musik, film och annat.

Nåja, hursomhelst har det varit fullt upp även senaste tiden.. Vilken skräll va!? ,] :P
Husvisning i fredags. Gick bra, det såg trevligt ut, fanns såklart en del att fixa men det skulle nog bara vara trevligt. Att få det som man vill. Var på banken igår och pratade pengar. Inga problem alls att få till ett lån. Och det var ju bra iallafall, dumt att ta huset kontant känns det som.. Vi funderar nu hur vi ska göra, är jäkligt sugen på huset även om det var en del att göra som sagt.

Hockey är det en hel del nu också.. Både fredag och lördag var det match. Var inte tänkt jag skulle på hockey på lördag men brorsan skulle stå åt division 4-laget så då hade jag inget annat val än att gå.. Ville ju se honom spela, han hade jobbat under veckan och kunde därför inte vara med a-laget..
Känns som att jag tar åt mej mer än jag hinner med.. Springa på hockey, fota, fixa statistik mm.. Imorrn väntar lagfotografering av a-laget dessutom. Alla mina lediga hemmakvällar bara springer ifrån mej. Sen bokar Linus in grejer med mina släktingar och sina arbetskamrater och vi åker hit och dit på kvällarna, hinner aldrig vara hemma känns det som. Jobbigt.

Var bjuden på fest hos en vän i lördags men var så jäkla sönderstressad och med enorm huvudvärk eftersom jag sover så jäkla dåligt nuförtiden, grannarna blir värre och värre och inget hjälper när man säger till, så det blev ingen fest för min del. Jag åkte ut till Stugsund och hälsade på i nyktert tillstånd ett par timmar bara. Trevligt det också men hade varit klart mycket trevligare med alkohol i kroppen. Men men, det tar vi igen en annan gång!
På lördag väntar födelsedagsfest hos en annan vän i Stugsund. Han fyller 23 och ska ha stor fest, kan bli mycket trevligt! Får se om även den festen kommer tillbringas i garaget och spana bil! ;]

Undrar om jag ska försöka ta mej ner i sängen nu kanske.. I tid  för en gångs skull! Inte många gånger jag kommit i säng före 24.. Inte riktigt bra det egentligen. Inte när man kliver upp strax efter 06.. Borde sova mer.
Ikväll somnade jag i soffan efter maten, var helt slut. Skit också! Den var den kvällen liksom! Irriterande! Men uppenbarligen behövde jag det. Och mycket till iofs. Men det är svårt som sagt. Man måste hinna umgås lite med karl'n också när man gjort undan alla måsten.

Jaja, det var väl allt för denna gång.. Finns väl en hel del att berätta om men det kan vi ta en annan gång.. Kikar in när jag har tid.. Om jag har tid. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0