Barnvaktandet över.. :[

Jahopp.. Nu har jag lämnat tillbaks brorsan bäbis.. Varit en trevlig vecka som jag fått varit barnvakt. Nu återgår mitt liv till det normala igen med en trött gammal bil.. Men men, vi hade många trevliga stunder jag och S40'in. Obs! -ej buskörd! :P :P

Dagen har bestått av jobba mellan 09 och 18, blåste sen direkt ner till båthamnen här i Ljusne där det pågick metartävling, min kusin deltog ju så jag hann vara med och kika en kvart innan slutskottet ljöd.. Han hade sån tur att han fick pris också med sina fyra (!) fiskar! Kul! Efter det var det dags att inta södra sidan av älven för att kika på notdragningen, ingen lycka trots två drag. Dåligt! Bäst var ändå första året de hade Jungfruveckan och notdragningen då de lyckades fiska upp en hembränningsapparat ur älven! =]
For hem till föräldrarna efter det, jag skulle ju lämna över bilen till brorsan, blev kaffe och macka där i väntan på honom. Han och flickvännen skulle komma med tåget till stan runt 22-tiden så..

Men nu blir det sova iallafall.. Imorrn väntar Sara-dejt och drifting! KUL! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0