Bil- och bildhelg!

image63
Jaaaa! Jag fick se en Mustang igår!! =]


Bil- och bildhelg! -Japp, det har det verkligen varit! =]

Igår var jag och brorsan till Valbo och spanade in Street Cars Fest.. Måååånga stiliga bilar och vet ni?? En Mustang bl a!! Gaaaaaaaaah! *dreggel deluxe* =]
Hann även med lite shopping med mor och far och också dök upp där nere efter en stund. Hittade lite kläder, smycken, väska, hårpynt och annat krafs.. Åkte med föräldrarna hem eftersom brorsan stack tidigare genom att han även hade med sig sin flickväns bror..
Var hemma en timma kanske på kvällen efter att vi varit i Valbo, tömde kameran på bilder och laddade på batteriet innan jag for för att hämta upp föräldrarna och fara till Bollnäs på cruising. Efter lite krångel kom vi till slut iväg nån timma senare än vi tänkt eftersom jag råkade stöta på en bortsprungen hund påväg till familjen.. Fick ringa efter pappa som kom med koppel och som sen tog en runda på Ljusne för att leta upp nån lämplig ägare.. Till slut kom den stackars vilsna hunden rätt iaf, tur det! Han irrade omkring vid tågstationen vilket kanske inte var så bra..

Efter nåra varv i Bollnäs bland alla raggare så åkte vi till MAX för att införskaffa lite mat till magarna, blev lunch på IKEA på dagen.. Blev lite fotande sen också när vi stod på en parkering och kikade på burnande bilar..
Åkte hem vid 01:15 så var hemma lagomt till 02 efter att jag hade släppt av föräldarna hemma hos sig.. Blev sen rejäl sovmorron idag, vaknade inte förrän efter 11! Med världens huvudvärk, uscha! Den började redan igår på dan och den har ännu inte släppt. :[
Så dagen har tillbringats vid datorn, redigerat helgens bilder och fått ut dom på diverse forum, dock har jag inte hunnit och lagt ut dom på Bilddagboken.. Orkade inte sitta vid datorn hela dagen så när Linus hade kommit hem från jobbet och vi hade ätit mat tog vi oss en tur till familjen för att ge pappa en nya dator som Linus fixat åt honom. Blev kvar där halva kvällen..

Nu väntar sängen iallafall, redan suttit uppe för länge ser jag.. Jobbar 9-18 imorrn.. Hoppas det onda i huvet är borta då.. Go'natt!


image64
Cruisade i min 740 i Bollnäs med föräldrarna igår..

image65
Åkte S40 med brorsan till Valbo..

image66
Audi TT.. Mmm! =]

image67
gRrrr.. Mumma! :]

image68
rosa + lila

image69
Så jäkla kaxig! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0