Hämtat bil..

Sovmorron till 10, vaknade ensam.. Linus jobbade 07-13:30 idag.. Brorsan kom på besök på förmiddan, behövde få veta lite adresser och tidtabeller inför Göteborgsresan idag..
Nån timma efter att han åkt kom mor och far förbi och ville få skjuts hem så jag kunde ta broders bil, vilket jag gladeligen gjorde! ;] Så nu står S40'in härute på parkeringen. Jag får ha den nåra dagar iallafall, får se när de ska serva den lite.. Antagligen onsdag eller torsdag..

Annars har det varit lugnt här, bara slappat och donat lite här hemma. Får passa på när man är ledig. Nu väntar jobb hela veckan fram till fredag och sen är jag ledig helgen igen, lyxigt! Men vi jobbar 8,5-timmarsdagar nu, segt som fan kommer det bli kan jag lova! Jag klarar fanimej inte av att sitta still så länge!! :[
Men nu blir det sängen iallafall.. Måste försöka bättra mej med det! :P


image56
Min lilla bilpark på parkeringen.. :]

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste ju prova att kommentera min egen blogg.. Nu ska jag sova iaf.. Fastnade som vanligt... :P :P :P
Go'natt!

2007-07-16 @ 00:47:47
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0