Jobb-dag..

Dags att sova snart.. Bara nåra rader här först.. Just betalat av räkningarna som jag hittade i en hög med reklam här på skrivbordet.. Trodde Linus hade betalt dom som han brukar, men icke.. Så det har jag gjort nu.. Bättre sent än aldrig! :P

Dagen har varit.. tja, stressig, jobbig och allmänt tråkig.. Jobbat 09-18.. Alla ringde oss idag tror jag, ett tag hade vi över 100 pers i kö! Riktigt irriterande dessutom att nån av de högre cheferna påpekar detta via mail hela tiden.. "Tänk på samtalstiden!", "Kön är lång nu!", "Ta inga onödiga raster!".. osv osv hela tiden! Blir så arg! Vi gör väl för faan det vi ska!? Eller!? Tja, man blir ju inte direkt mer motiverad att jobba när man får sånna mail.. Och alltid är det nått som ska krångla.. Systemen går sakta, rabatter som krånglar, ingen att rådfråga på plats i Bollnäs mm.. Hate anthill!!
En kul grej på jobbet idag iallfall. En kollega vid mitt bord blev bortrövad av sina väninnor för möhippa. Jäklar vad de spökade ut henne inna på toaletten! Hennes syster filmade allt samt intervjuade oss andra litegrann om bruden själv.
Nåja, nu ska jag sova.. Klockan är mycket, som vanligt.. Men jag har lite sovmorron, jobbar 10-18 imorrn. Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0