Ledig dag = fullt upp!

Ledig dag idag.. Jobba imorrn.. Borde sova nu, min klocka ringer 05:30.. Jobbar 07:30-14, bara 6 timmar, men ändå.. Ska väl strax sova, måste kolla av lite här på nätet först.. Lagt upp massa bilder på Bilddagboken ikväll. Låg efter nästan en vecka.. Men nu är det åtgärdat! :]

Dagen började med sovmorron innan jag tog en promenad hem till min frisör, hon gjorde mej fin innan Linus plockade upp mej och vi for till stan för att mathandla. Var även in på Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan en snabbis.. Papper hit och dit ni vet.. Suck!
Efter mathandladet kikade vi förbi hos brorsan och Carro, fick oss en kopp kaffe till bullarna vi hade köpt med, mycket mysigt!
Sen hem och ordna med mat innan vi for hem till familjen eftersom Linus hade lovat att hjälpa pappa med polisradioinstallation i 945'an.. Jag busade med vovvarna samt fixade till mammsen lite med ögonbrynsplockning och annat.. Bjöds på kaffe samt jordgubbar och glass innan vi sedan for hem.. Sen dess har jag bara ägnat mej åt datorn, lagt upp bilderna och är precis klar med det.

Nu hopp i sängen och sen jobba arslet av sig imorrn.. Får se vad kvällen sen har att bjuda på, mamma var sugen på bingo så jag lovade att ta med henne på det om det blir bra väder. Hon behöver få komma ut lite så jag ställer gärna upp.. Dock brukar jag ju inte ha nån tur i spel men försöker man inte så kan man absolut inte vinna!..

image55
Nyfriserad.. Bättre bilder kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0