Lever..

Sängdags nu.. För längesen egentligen.. Ska upp tidigt imorrn, ingen sovmorron då. Eller ja, börjar 09.. Segt, vill nästan börja tidigare så jag kommer hem tidigare, men helt okej ändå jämfört med idag då jag jobbade mellan 13:30 och 20.. Satt över en kvart och sen for Sara och jag på Max och drack kaffe. Sen for jag hem till familjen en sväng för att plocka upp två matlådor som mamma hade fått över efter deras middag idag. Och eftersom pappsen har semester nu så behövde han dom inte utan jag fick bra, kanon det ju! :]

I övrigt så.. Jaa, jag lever, jag mår bra vissa stunder och i andra inte.. Tänk om livet var mer enkelt! Om man visste hur man ville ha det! Eller om det inte fanns några valmöjligheter! Fasen va enkelt det hade varit då! Men nu är det inte så.. Man kan inte alltid få som man vill..
Ett telefonsamtal kan göra livet bättre -för en stund! Det gjorde det ikväll. Det är jag lycklig för. Jävligt lycklig för! :]
Sen att det får konsekvenser.. Ja, det får man väl räkna med.. På både gott och ont.. Vet inte på vilket sätt det var ikväll, men det kändes bra.

Nä, orkar inte fundera mer ikväll, bättre att krypa till sängs och hoppas på en lösning... Go'natt!


image50
Tummen.. Lycklig ensam varelse.. Ska jag också bli en sån!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0