Repris?

Jaha.. Denna dag känns som en repris av gårdagen.. Segt och allmänt jävla fullt upp! Ringde som fan på jobbet, över 80 pers i kö på Ellos större delen av dagen och när sen E-on drog igång vid 16:30 hade vi 70 pers i kö där med.. Jättekul med tanke på att vi var fem personer som satt på det.. I hela Sverige! Sjukt det verkligen! Att vi fem personer i lilla Bollnäs ska ta hand om alla E-ons kunder som blir strömlösa!! Jag hann inte ens läsa tidningarna på jobbet för att det ringde så förbannat mycket!! Normalt sett kan man surfa lite mellan samtalen men idag gick det inte, kika bilder på Bilddagboken gick åtminstone, där behöver man inte läsa och tappa bort sig..

Nä så nu behöver jag en massa sömn för att orka med morrondagen, 12-21 på schemat då.. Uscha, inte kul med kvällspass, blir säkert massa övertid då också.. Och naturligtvis, eftersom jag jobbar kväll, så jobbar jag morron på torsdag, hurra för våra schemläggare! :P
Hinner knappt hem innan jag ska till jobbet igen.. :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0