Seg dag..

Haha! Jag är så jävla opålitlig!! Skulle vara duktig och lägga mej tidigt igår.. Men icke då! Fastnade framför datorn till efter 01:30! Det innebar att jag inte var alltför pigg vid uppstigningen knappt fem timmar senare.. Hela dagen har sen varit seg, huvudvärk deluxe har jag haft också.. Linus hade maten klar då jag kom hem vid 18-tiden så vi åt direkt och sen blev det lite surfing och tv-tittande innan brorsan kom på ett snabb-besök för att hämta lite filmer. Efter det så la vi oss på sängen både Linus och jag och vilade då ingen av oss var särskilt pigg. Somnade en skvätt och vaknade 22, tagit mera huvudvärkstabletter och suttit här vid datorn en stund sen dess. Linus sover.. Ska väl sova jag med snart.. Kanske..
Ledig i helgen och det känns bara bra, ska sova massor och bara slappa!! Känns som att jag är i behov av det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0