Tidsfördriv...

Jag är:
[ ]Pojke
[X]Flicka

[ ]Homo
[X]Hetero
[ ]Bi

[X]Kompis
[X]Syster
[ ]Bror
[ ]Mamma
[ ]Pappa
[X]Kusin
[ ]Småkusin
[X]Lycklig
[X]Ledsen

Jag äter:
[X]Kött
[X]Fågel
[X]Fisk
[X]Grönsaker
[X]Frukter
[X]Ost
[X]Yoghurt
[X]Andra mjölkprodukter

Jag dricker:
[X]Kaffe
[X]Te
[X]Chokladmjölk
[X]Mjölk
[X]Saft
[X]Kranvatten
[X]Kolsyrat vatten
[X]Alkohol

Jag vill ha:

[X]Pengar
[X]Godis
[X]Choklad
[X]Alkohol
[X]Jobb

Jag har:
[X]Släktingar
[X]Bror
[ ]Syster
[X]Mamma
[X]Pappa
[ ]Styvpappa
[ ]Styvmamma
[ ]Någon allvarlig sjukdom
[ ]Fobier
[ ]Inget
[ ]Allt
[X]Kort hår
[ ]Långt hår
[ ]Brunt hår
[ ]Rött hår
[X]Blont hår
[ ]Svart hår
[ ]Något annat
[ ]Pojkvän
[X]En vän
[X]Flera vänner

Jag har?
[X]Snott denna lista från någon annan
[X]Varit i ett höghus
[ ]Borstat en katt
[X]Slagit en kompis
[X]Suttit kvarsittning
[X]Kramat grannen
[X]Druckit
[X]Tvättat Wc:n
[X]Ljugit för min mamma
[X]Ljugit för min pappa
[X]Varit vaken hela natten
[ ]Söndrat ett fönster
[X]Sovit med kläderna på
[X]Ätit torkade bananer
[X]Klippt av mitt hår
[ ]Gjort hårförlängning
[X]Bitit på naglarna
[X]Busringt
[X]Brutit ett löfte
[X]Suttit på en moped
[ ]Varit i Helsingfors
[X]Simmat med kläderna på
[X]Lyssnat på klassisk musik
[X]Hatat någon riktigt mycket
[X]Ringt fel nummer
[X]Spytt
[X]Gråtit utan anledning
[ ]Varit beroende av någonting
[X]Bråkat med någon riktigt ordentligt
[X]Ordnat ett disco
[X]Torkat upp spyor
[X]Rymt hemifrån
[X]Prenumererat på en tidning
[ ]Varit rädd för spindlar
[X]Gillat apor
[X]Plockat bär
[X]Plockat jordgubbar
[X]Gått vilse
[ ]Sjungit i mikrofon
[X]svalt ett tuggummi
[X]Gråtit mig själv till sömns
[X]Gillat The Rasmus
[X]Varit hos en doktor
[ ]Druckit hyla-mjölk
[X]Använt hängslen
[ ]Andats in helium
[X]Använt mascara
[ ]Inte vaknat av väckarklockan
[X]Stigit på fel buss/tåg av misstag
[X]Sett samma film två gånger efter varandra
[ ]Varit på min favoritartists spelning
[X]Hittat pengar på gatan
[ ]Sagt mamma/pappa till någon av misstag
[ ]Läst bibeln
[X]Haft något bra intresse
[ ]Förlorat en nära vän
[X]Vunnit i lotteri
[ ]Blivit förföljd av en främling
[X]Läst en roman
[ ]Använt minikjol
[X]Känt mig ensam
[ ]Stickat vantar
[X]Sprungit allt vad jag orkat
[X]Hittat på Aprilskämt som någon trott på
[X]Ätit pizza till frukost
[ ]Ordnat en överraskningsfest
[ ]Varit i en ambulans
[X]Varit i en polisbil
[X]Haft ett husdjur
[ ]Sjungit solo
[ ]Sjungit/spelat i ett band
[X]Kört bil
[X]Kört moped
[ ]Somnat i skolan under en lektion
[ ]Läst någon annans dagbok i smyg
[X]Varit på datorn i över 5 timmar i sträck
[X]Målat en tavla
[X]Smakat på bläckfisk
[ ]Glömt en bra väns födelsedag
[X]Fuskat på ett prov
[ ]Blivit stucken av en geting
[X]Gett pengar till en gatuspelare
[ ]Gett pengar till en hemlös
[X]Först hatat någon sen börjat gilla den
[ ]Tappat bort en biblioteksbok
[X]Lärt mig första hjälpen
[X]Spelat golf/minigolf
[X]Varit med om en trafikolycka
[X]Beställt något jag inte har nytta av
[ ]Rökt tobak
[X]Varit i Lappland
[X]Varit med i tidningen
[ ]Varit på bio utomlands
[ ]Gått på dagis
[X]Använt reflex
[X]Ätit något inom den senaste timmen
[X]Lekt med småbilar
[ ]Fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ]Brutit något ben senaste året
[ ]Varit hos doktorn senaste året
[ ]Varit på sjukhus senaste året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0