Äntligen!

Åhh, äntligen! Åska, regn och lite svalare!! Riktigt skönt! Passar på att skriva nåra korta rader innan vi får strömavbrott, får ju fanimej alltid det här.. Så irriterande det!

Har jobbat 14:30-21:30 idag, blev lite övertid då det var många som ringde på slutet.. I övrigt tog jag mej sovmorron ftersom jag kom i säng så sent igår.. Grannarna härjade så det var ingen mening att lägga sig tidigt, men sen hade jag trevligt sällskap på msn så det gjorde inget. ;]
Hann inte med så mycket innan jobbet, men det är väl skitsamma. Tog en promenad på drygt en timma och sen var det bara till att laga lunch och äta och fixa dosa innan jag for till jobbet.

Ska nog överge datorn nu och sova.. Ingen som underhåller mej ikväll. Tråkigt. :[ När man för en gångs skull sitter vid datorn så finns det ingen annan där. Det händer alltid mej.. :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0