Dop!

image42
Linn Emmy


Idag har Linus och jag varit och kikat på bäbis. På min farbrors bäbis som skulle döpas.
Varit en bra dag, sov länge och myste en massa innan mor och far kom och hämtade upp oss för färd till Sandarne vid 13:45 och sen var det dop 14:30. Allting gick bra och lilla Linn var på glatt humör. Kul att se henne på riktigt, har inte sett henne nån gång tidigare. Och då är hon född 10/12.. Snart 7 månader gammal!
Lite tråkigt dock att det var fotoförbud i kyrkan, får man verkligen ha det!? Nåja, jag smög upp kameran ett par gånger iaf och sen när allt var över fick vi gå fram och fota. Efteråt var det fika, med smörgåstårta och cider sedan kaffe och kaka på det.

Kvällen var lugn, kom hem rätt sent efter dopet, tog en sväng förbi stan och handlade lite påväg hem. Sen blev det middagslagande på stört innan jag började ta hand om en massa tvätt som hade hängt på tork. Pappsen kikade förbi också och har nyss åkt efter att ha varit här nåra timmar och bränt skivor.
Blir sängen nu eftersom jag ska jobba imorrn. Ingen sovmorron då inte! Natti!


image41
Sandra, Mattias och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0