Icke!

Haha! Inte fan vart det nån tidig sänggång igår heller.. Först två timmar efter mitt inlägg här kom jag i säng.. Fastnade på msn.. Som vanligt. Inte bra det! Glömde bort tiden och dessutom var jag pigg utav kaffet som Linus och jag drack när jag kom hem från jobbet..
Hade klockan på ringning 06 imorse, 4 timmar efter läggdags. Självklart vaknade jag före klockan dessutom, närmare bestämt 05:20. Min sömn inatt var inte den bästa.

Nåja, det var mitt eget fel, har inget att att skylla på.. Eller?..
Sitter på jobbet nu iaf, ringer inte så mycket så passar på att surfa runt lite här och där emellan samtalen. Hemgång 16:30 idag, vilket känns jäkligt bra, började 08. Blir att fara hem och äta då, förhoppningsvis har Linus middagen klar till dess för sen tänkte vi fara till stan och mathandla.



[00:43]

...Kväll nu igen.. Kommit hem från jobbet, ätit, handlat och sett tv. Har även haft besök av mor och far som hade varit till Gävle och shoppat idag. Med sig hade de en tomatplanta och ett par Ior-strumpor till mej eftersom jag har namnsdag idag, grattis till mej! :] De kikade in en sväng på en kopp kaffe och vi såg lite tv innan de for hemåt igen.
Hann prata en bra stund med Maria också under tiden föräldrarna var här, vi har bokat in en dejt på lördag, ska bli mycket trevligt! Inte träffats på ett tag nu.. Har en hel del att prata om! :]

Nu blir det snart sova iaf. Kanske... ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0