Jobbar..

På jobbet nu.. Ringer inte så mycket, var ett tag då det ringde utav helsike men för tillfället är det lugnt. Skönt det faktiskt för jag mår inge bra.. Har sån jävla huvudvärk! :[
Vaknade och hade det imorse, usch usch, fick i mej en banan till frukost eftersom jag mådde så illa. Tog sen en promenad på 1,5 timma i hopp om att det skulle bli bättre och det blev det - för stunden iaf. Åt frukost då jag kom hem och sen lagade jag till lunch som jag dock inte åt så mycket av, slängde resten i dosan till jobbet.

Mötte Sara efter vägen till jobbet, då var hon påväg till bussen för att åka hem. Lyckos henne som fick gå hem tidigt! Jag hatar att jobba kvällar, vill hellre jobba dagar. Så tjatigt att komma hem sent, ikväll gör det dock inte så mycket eftersom jag har sovmorron imorrn. Eller ja, jag är ledig heter det väl. :] Skönt det! Ska iväg till stan och mathandla hade jag tänkt, kalas på fredag och kylen ekar tom, har fan inte varit iväg och handlat på ett par veckor nu..

Nä, nu är det dags för lunch här, middag iaf.. Lunch enligt schemat.. Ses!



[23:54]

Hemma nu.. Kollar av nätet innan jag ska sova. Fortfarande inte riktigt pigg, huvudvärken är iaf påväg bort, hoppas jag! Känns bättre iaf, mår inte illa längre.. Ska tamejfan sova hela dan imorrn så jag inte får huvudvärk. Varit dåligt med sova om nätterna nu senaste dagarna och det beror på att grannarna har sommarlov och inte är särskilt lugna på kvällar och nätter, då vanligt folk måste sova för att orka upp till jobbet.
Dock så verkar det vara jävligt nära nu att de åker härifrån. Vi och nåra andra grannar håller på med listor på klagomål till hyresvärden eftersom det bara behövs lite till "störande" från idioterna innan de vräks! =]

Regnar ute nu, luktar så gott. Ska strax gå och lägga mej, Linus har just gjort det.. Tänkte bara jag skulle surfa klart och se om det kanske dyker upp nån på msn, har inte pratat med Sara på länge.. Dumt att man bara har tid att sitta vid datorn på sena kvällar.. Men så är det, har annat för mej på dagarna än att sitta vid datorn, sitter såpass mycket på jobbet ändå tycker jag.
Nä, nu ska jag gå in i mitt regndoftande sovrum för att sova! Har myggfönster i och det är underbart! Svalt och skönt och massa naturlukt ända in på sängkanten, allt utom mygg och annat sånt skit! ;]

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt med huvudvärk, hoppas den går över fort! Det var kul att se dig idag, den lilla skymt jag fick:) Miss you! Ha det så bra. Kraaam!

2007-06-12 @ 20:22:31
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0