Kalas..

Fredag.. Helg!? Nä, ska jobba imorrn, tog åt mej att jobba åt Sara ju.. Så det blir sängen tidigt här ikväll, om en liten liten stund vill säga..
Jobbade idag med, 08-14:30. Fast egentligen 11-14:30, telefonisystemet fungerade inte som det skulle de tre första timmarna så vi satt bara och surfade och pratade skit. Först 11:15 tog vi första samtalen för dagen.. Var lugnt i övrigt, ringde inte mycket. Skönt det också faktiskt..
Efter jobbet var det bara att fara hemåt, var in på Konsum och köpte jordgubbar innan jag hämtade tårta på caféet, hann precis innan de stängde för dagen.. Jobbigt att stressa!
Sen hem och städa av, fixa tvätt, disk och laga mat innan vi skulle få folk vid 17-tiden. Vi vart dock inte många; jag, Linus, mamma, mormor, morfar, moster och en av kusinerna.. Så nu är Linus infirad som 28-åring med kaffe och tårta och lite annat. Dock bara köpta grejer, kändes lite hemskt.. Men jag har inte haft tid att baka och dona..

Nä, ska jag få sova lite inatt bör jag nog lägga mej nu, medan grannjävlarna fortfarande är ute nånstans och härjar.. Varit så jäkla trött idag.. Kombinationen jobba tidiga mornar i Bollnäs tillsammans med högljudda, störande grannar funkar inte så bra ihop... :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0