Perkulator.. och elvisp!!

Jahapp.. Då var man ensam då.. :[
Maria var här ikväll och sa hejdå samtidigt som hon fick hjälp med sin nya dator av Linus.. Lades in diverse program, musik och filmer inför hennes flytt imorron.. Hon flyttar inte långt men ändå, det kommer bli tomt. Ensamt. Vi drack kaffe, åt glass och pratade massa skit, såg tv och lyssnade på Helsefyrn, underbar kväll helt enkelt!
Men fan va jag kommer sakna henne.. Så fort hon fått ordning i lägenheten ska jag ner och hälsa på, hon hade ju faktiskt införskaffat både perkulator och elvisp så hon skulle kunna bjuda på kaffe och kladdkaka! ;]

Dagen i övrigt då? Sovmorron och promenad innan vi tog oss en cykeltur hem till familjen för att hjälpa brorsan med bilen.. Han hade köpt sig en turbotrycksmätare som skulle kopplas in så vi blev där hela eftermiddagen.
Sängen kallar nu och imorrn är inget planerat, får se vad som händer helt enkelt.. Linus hade lite pyssel med bilen att fixa iaf, den går inte alls just nu.. Vilket absolut inte är bra genom att jag ska jobba igen på måndag.. Jobbigt att ha två bilar och ingen av dom går.. Svartingen måste besiktas och rö'ingen lyckas inte få i sig nå bränsle av nån anledning.. Men men, det ordnar väl Linus imorrn får jag hoppas..
För övrigt ska jag ha brorsans S40 om ett par veckor. Myyys! Han och flickvännen drar på lite semester i Göteborg en vecka och kan då inte ha bilen ståendes i stan under tiden så nån måste ta hand om det och det gör jag gärna! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0