Sent..

Min ovana trogen så sitter jag här ännu en gång och filosoferar över allt och inget.. Var ute och gick i två timmar ikväll och hälften av tiden hade jag sällskap!.. Inte illa va!? Dock inte "vanligt" sällskap utan sällskap via mobilen.. En norsk Volvo-raggare ringde mej och surrade en hel massa, trevlig karl! :]
Just tagit mej en dusch samt fikat lite, glömde bort att äta middag ikväll.. Jobbade 09-17:30 idag, segt verkligen! Alla var på sitt sämsta humör och skulle klaga på än det ena än det andra.. Mestadels fakturafrågor och paketefterlysningar.. Ledig imorron och det känns underbart måste jag tala om! Jobbar sen både lördag och söndag men det gör inte mej nått, händer ändå inget i helgen.. Händer lite imorrn men jag har inte bestämt mej ännu. Fest med Sara i Alfta eller lugn hemmakväll för mej själv.. Funderar till imorrn, nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0