Shoppingdag!

Idag har moder och jag varit i Valbo och shoppat loss lite. Mycket trevligt!
Hämtade upp henne strax före 11 och sen var det bara hon och jag hela långa dan, underbart! Var in här och där och överallt tror jag. Riktigt nöjd med shoppandet, fick allt jag var ute efter + en del övrigt! ;]
Mammsen bjöd på både mat och fika eftersom jag körde, snällt gjort, tack sötnos!

Det som inhandlades blev följande: fyra linnen, en tröja, byxor, två bh'ar, en sport-bh, plånbok, överkast, ljus, tillbringare, växt, krukor, solkrämer och andra krämer, glödlampor, två par leggings, duk, lampa och bestick.. Tror det var allt.. Drygt 2000 kr fattigare men ändå lycklig åkte vi därifrån runt 18:30.. Blev sen kvar hos mammsen och drack kaffe och lekte med djuren innan jag kom hem hit vid 20-tiden. Dock så var vi tvungen att åka tillbaka hem till mamma eftersom Linus skulle låna pallbockar till morgondagens bilfixande.

Har just tagit mej en dusch så nu blir det sängen rätt omgående då jag är väldigt trött, tar på krafterna att shoppa! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0