Vem vet...

På väg ner i sängen.. Lång dag som varit.. Jobbade 09-17:30, bara skit och skäll idag tror jag.. Det är bra.. Eller inte.. Man blir så less på skiten.. Less på det mesta nu.. Är fanimej nästan ingenting som känns bra.. Och det känns ju lagomt kul.. Jag vet inte varför.. Jag vill härifrån, jag vill vara kvar. Jag vill ha ett bättre jobb men ändå duger Anthill, trevliga vänner där..
Apropå vänner, Maria flyttar snart och då ha jag ingen att umgås med här.. Förutom familjen..
Jag vill flytta! Var? Till Bollnäs, där jag har skitjobbet, och nära till Sara? Till Gävle, dit Maria ska flytta? Till västkusten, där jag kan få jobba med det jag vill?

Fuck! Jag vet inte vad jag vill! :[



Nåja, jag har varit ute på promenad ikväll iaf och det känns skönt. Härligt att komma ut och lufta tankarna lite, prata med en vän i telefon och bara fundera över allt och inget.

Ett självmord vore nog fanimej det bästa...

Kommentarer
Postat av: Sara

Va stark gumman. Det kommer att lösa sig ska du se! Jag finns här om du skulle behöva. KRAAAAM

2007-06-28 @ 15:54:29
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0