Besök!

Vaknade 08:30 imorse, flög ett par snöflingor i luften, var upp å drack lite vatten och pinkade innan jag gick å la mej en stund igen pga brunstighet... En halvtimma senare vräkte snön ner ute.. Blöööt snö som föll i nån timma och efterlämnade sig en halv decimeter snö kanske. Sen bara pang tjong så kom solen och allt blev fint. Dock lyckades den inte smälta all snö utan det frös på igen framåt kvällen. Så är fortfarande vitt här ute. Dumt, hade ju tinat upp så bra nu under senaste veckan.

Haft fullt upp idag, fick mostersbesök mitt på dan, har invigt min symaskin och sytt två kuddfodral till mina enorma kuddar i soffan. Tvättat och städat lite har jag också hunnit med under dagen. Sett hockey på tv, gick åt helvete.. Brynäs förlorade ju. ;[
Sen kom farmor på besök här på kvällningen efter att vi hade varit ner på Konsum och handlat. Hade lovat henne att få köpa en mobil av oss. Nån skum gammal Nokia jag fick från Telia. Inget jag kommer använda precis. Så nu är den hennes iaf, 3310'an som hon hade innan var inte nån höjdare sa hon.. Inte så konstigt eftersom den nästan är 100 år gammal.. Nästan iaf! ;]

Kvällen har ägnats åt mys i soffan som vanligt. Nu väntar dock sängen för oss båda. Ses imorrn!

image6
Det snöade här idag...

Kommentarer
Postat av: sara

Brunstighet. HAHAHAHAHA

2007-03-18 @ 23:23:05
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0