Bild-dag!

Idag har det varit en riktig bild-dag! Solen sken och allt var riktigt härligt ute! Strax före 09 drog jag på mej skorna och slängde kameraväskan över axeln och gick ut på foto-promenad. Fotade allt och inget ungefär! Is, vatten, fåglar, snö, träd, frost, båtar, byggnader mm.
Blir väl mer en annan dag!
Efter att ha varit en sväng in på banken och satt in pengar samt in till Linus på jobbet och fått mej en kopp kaffe så fotade jag mej hemåt igen. Anlände hem ganska så precis på 13-slaget. Alltså en fyra timmars foto-promenad. Härligt verkligen! Bränner i ansiktet nu, solen var lite stygg på mej. Ska smörja nu innan jag kryper till sängs.

Har faktiskt inte hunnit med nå mer än bilderna idag för när jag kom hem satte jag mej och redigerade gårdagens bilder till lillebror, de som han ska lägga upp på Blocket. Och sen satte jag igång med att fylla dagens lucka i Bilddagboken med massa bilder.

Nu ska jag sova, lite trötter såhär på kvällen, den är ju som sagt inte min starka sida, tycker bättre om mornar.
Imorrn väntar lite shopping i Bollnäs och framför allt dejt med Sara!! :]


image8
Sjöfåglar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0