Familjekväll!

Yes, ikväll har jag haft familjekväll. Jättemysigt!
Mammsen ringde vid 19-tiden och frågade om jag hade lust att komma dit och fika lite med dom och se Brynäs-matchen på tv, den gick ju naturligtvis på en sån Canal-canal som inte jag har... Så jag tog bilen bort dit ensam, Linus hade inte tid att följa med, hade skulle röja av i hallen.

Väl hos mor och far hade hon dukat upp allt möjligt i fikaväg; mums-mums, choklad-sockerkaka, butterkaka, kokoskakor och Ballerina-muffins.. Var som värsta kalset där! Kan ju säga att jag långifrån smakade på allt! Hade nästan nyss ätit middag samt fikat kaffe och bulla här hemma ju!
Kul att komma bort dit iaf, var ett tag sen sist, om vi inte räknar igår såklart! Även brorsan kom hem efter ett tag, hade varit och tränat. Såg hockeyn och busade med vovvarna innan jag for hem. Lite lätt ilsken eftersom Brynäs fick stryk av HV efter sudden. :[

Dagen var lugn, vågade inte göra nånting eftersom jag var livrädd att min huvudvärk från igår skulle komma tillbaks. Kunde knappt somna igårkväll och sen var jag uppe en timma inatt vid 04-tiden för att jag mådde så jäkla dåligt. Vattnades så förbannat i mun så jag trodde jag skulle spy! Blev dock inge sånt. Tog lite tabletter och gick sen å la mej igen, vaknade 10, pigg och utvilad -utan huvudvärk! Så jäkla skönt! :]

Imorrn väntar blondering av håret tillsammans med moster på förmiddan och sen mathandling på eftermiddan när Linus kommit hem från jobbet. Kul!

Nu blir det alldeles snart sova, har en skiva att bränna först bara.

Go'natt på er!


//Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0