Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp! Klev upp med Linus runt 06:30 men hade sån huvudvärk att jag fick gå och lägga mej igen när han åkt till jobbet. Slog upp ögonen runt 09 istället och mådde mycket bättre! :]
Surfade en sväng och åt frukost innan jag gav mej ut på en promenad och sen hem och städa. Först plocka och pilla, damma, diska och alla andra städförberedelser innan jag drog fram med Voltan och sög rent överallt för att sedan golvtorka. Hann precis lägga på mattor och ställa allt till rätta samt duscha, äta lunch och göra mej klar till Linus kom hem från jobbet strax efter 15.

Sen iväg in till stan, först AudioVideo då Linus skulle ha nå kontaker till baslådan men det fanns inte, får kika på det nånannanstans. Biltema har men det är långt dit.. Shopping på ÖB och Coop avslutade dagen i stan.
Fixade middag och plockade upp matvarorna när vi kom hem och sen har vi bara slappat. Har "chipsat" (som Sara uttrycker det!) och sett Legally Blonde (söt klassiker!) och bara myst under filten i soffan ikväll.

Ska sällskapa min bok i sängen nu innan jag somnar. Sen får vi se vad som händer i helgen, inget planerat. Fixa till på balkongen iaf om det fint väder vilket det verkade bli. Ta bort granriset och ljusslingan som suttit uppe sen före jul.. Dock inte tänt iaf. Linus har fullt upp med bilen så jag lär ju få roa mej själv.. Tror halva bilen är inne i lägenheten just nu så det ska han allt få se till att det kommer ut igen!

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0