L Y C K A ! !

Lycka idag! Flera gånger om! =]

  • Min mobil lever igen!! Hurra!!

  • Bäddat rent i sängen, kanske inte kul, men skönt iaf! ;]

  • Farbror Usama Bin Ladin fyller 50 år

  • Lillebror på besök en snabbis

  • Brynäs vann över HV 71 med 4-2

  • God mat till middag, kycklingfilé i currygryta med ris

  • Torsk-på-Tallinn-Roland var med i Melodifestivalen!! I love you! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1019166,00.html

  • The Ark vann! Äntligen enligt min mening, blivit fel så många år i rad ju!

  • Beställt lite diverse prylar från Panduro nu ikväll

  • Vann en auktion på Tradera för en timma sen, stickad omlott-cardigan


Det var allt för idag faktiskt. Inte gjort nå mer, bara myst omkring här hemma och donat med allt och inget samt sett tv och myst en massa. Ska sova nu och sen får vi se vad som händer imorrn.

Sov gott! Det ska jag göra i min nybäddade säng! :]


image3
Roland..

Kommentarer
Postat av: Sharra

Åh det var så synd om Roland:( Han fick aldrig träffa Carola igår:( Men kul var det:)

2007-03-11 @ 16:36:31
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0