Lunchdejt och mys!

Sängen kallar!

Först nåra rader här.. Lugn morrn, tog en promenad vid 10, hemma igen vid 11. Duschade och surfade en stund i väntan på att Linus skulle komma hem från jobbet strax efter 12, fick sluta tidigare idag eftersom han jobbade över igår.
Åkte in till stan, först AF för att skriva på ett papper om inskrivning till nått "I väntan på...". Eftersom mina stämplingsdagar tar slut på tisdag lära jag skrivas in på det nu innan jag skrivs över till aktivitetsgarantin den 2/4 då det börjar..

Nåja, efter AF så lunchdejtade vi lillebror och hans flickvän på Sibylla innan vi for upp till E-Center och mathandlade.
Resten av eftermiddan och kvällen har vi mest myst och tagit det lugnt. Gjorde varma mackor till "middag" och sen har vi snaskat dip och grönsaker, druckit öl å sett på hockeyn och Masjävlar.

Nu sova!


Just det.. En sak till. Idag skulle min farfar har fyllt år.. 67 stycken närmare bestämt.
Men det sket sig.. Rökningen tog hans liv för 6,5 år sen ungefär. :[

Istället fyller svärfar år idag, 57, Linus ringde och gratulerade tidigare ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0