Promenad, paket och fotografering!

Nästan just hemkommen från familjen. Tillbringat hela kvällen där. Brorsan kom och plockade upp mej vid 17-tiden och vi for ner till älven och fotade bilen hans. När det var klart så åkte vi hem till familjen. Vart massa surr och mat och grejer där. Linus kom hem och hämtade mej för snart en timma sen.

Dagen var lugn, tog mej en promenad på förmiddan, hämtade bl a ut mitt paket från Panduro. Fick släpa på det stora fanskapet till kartong hem hit eftersom Linus hade bilnyckeln med sig till jobbet. Hade glömt den i jackfickan.. Men eftersom jag var lite ivrig och tänkte att paketet inte var så stort så hämtade jag det till fots ändå. Men det var som sagt stort, men bara till hälften fyllt med grejer, resten var bara papper. La upp lite bilder på Bilddagboken på det jag hade inhandlat.

Nu blir det sängen, Linus har just lagt sig. Läre hinna sällskapa innan han somnar. ;]

image9
Brorsans bil.

Kommentarer
Postat av: Shara

Sällskapa? Linda du som är ärlig och odiskret kan väll säga KNULLA rakt ut;) Puss

2007-03-21 @ 00:19:27
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0