Shopping! -Och jobb!

Shoppingdag i Gävle idag! KUL!

Mormor, moster och jag tog tåget till Gävle kl 09 härifrån Ljusne. Sen blev det shopping här å där å överallt verkligen! Blandat med fika och mat såklart! Fikan tog vi på Café Mamsell där vi intog ett glas vin och en grillad macka vid 11-tiden och vid 14 var det dags för mat; thaibuffé på Lilla Saigon. Mycket gott! Strax efter 16 hamnade vi på Buddys, tog en varsin stor stark och en lakritsshot.. Satt sen bara där och kiakde på folk och pratade, var rätt nöjd med shoppandet. Fastnade dock på ytterligare nåra affärer påväg mot tågstationen innan vi skulle fara hem runt 18:15-tiden. Medan vi väntade på tåget så vart det kaffe och kanelbulle på Pressbyrån.

Dagens inhandlade prylar: tre linnen, en myströja/jacka med stor krage, en vas, en skål, dukar, underlägg, smink, tandborsthuvven, osthyvel, febertermometer mm..
Bilder finns på Bilddagboken! http://hockeylinda.bilddagboken.se/

Nu blir det hopp i sängen iaf! Ska bara torka av fossingarna som fått badat lite nu medan jag suttit här och filurat.. Alldeles trött i fötterna när jag kom hem, sliter hårt att gå i högklackat en hel dag.. Fötterna känns som fotbollar just nu.. Svullna och ömmande.. Men man vill ju vara fin också! ;] Dessutom hade jag inge bra skor för dagen, varma vinterskor gick bort och gympaskor är inte heller kul.. Mina andra "vanliga" skor bor på vinden för tillfället, ska tas ner nu snart, byta ut för rätt säsong så att säga! Kan inte ha allt framme samtidigt! Var riktigt lycklig att jag hade sommarjackan idag iaf, nu är det vår ju!

Apropå vårtecken!

Min chef, eller ja ex-chef iaf, ringde mej idag och erbjöd mej jobb för hela sommaren. Som vanligt framåt vårkanten! Det är ett säkert vårtecken som han själv uttryckte det! Kul!
Men., jaa.. Får fundera lite på det och det förstod han. Underbar karl! En som tror på mej iaf! :]

Ska sova på saken nu iaf, sen får vi se hur det blir.

Go'natt på er!


//Linda.

Kommentarer
Postat av: sara

Nu är du tagen! Läs mer i min blogg;)

2007-03-13 @ 22:21:25
URL: http://sharao.blogg.se
Postat av: shara

Vad för jobb?

2007-03-13 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0