Vi ses igen

Fullt upp idag. Morföräldrarna och mamma hämtade upp mej 08 här hemma och vi for till stan. Slängde av mamma på sjukhuset, åkte iväg och mathandlade innan vi sen hämtade vi upp henne ett par timmar senare. Fika nere på stan och lite handling där också för mammsens del. Sen Volvo och Mekonomen där jag skulle handla lite grejer till bilen, dock hade de inget hemma så jag fick beställa och komma in å hämta imorrn istället.

Hemma igen efter 12, städade av här, fixade tvätt, diskade, planterade om ett par växter och gav mej sen upp i vindsförrådet för att ta fram utemöblerna. Tog sin lilla tid eftersom Linus bara hade tryckt in massa grejer så det var fullt från golv till tak och allt nästan välte ut över mej när jag låste upp. Jobbigt! Så jag fick ta ut allt och stuva om totalt och nu ser det mycket bättre ut där! *nöjd*
Utemöblerna står nu här nere i hallen för längre kom de inte eftersom jag skulle ta en cykeltur hem till föräldrarna och köpa glass från glassbilen efter att vi hade ätit middag.. Linus fick snällt vara hemma och sätta in framstolarna i bilen eftersom jag läre ha den imorrn. Ska in till stan på dan och sen väntar Bollnäs på eftermiddan. Work, work! :]

Alldeles strax ska jag hoppa ner i sängen, bränner en skiva först.. Läre ju ha nått att lyssna på imorrn!


Ingen vet när om ett tag är,
men det är då jag vet vi ses igen
Ingen vet hur långt ett liv är,
men jag lovar att vi ses igen


image15
Lillebrors nya bil ! ?
Imorrn vet vi . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0