Bakfylledag . . .

Yes idag har det varit en riktig bakfylledag. Ja på mitt eget vis såklart! Vaknade och mådde toppen trotsa en hel del alkohol igår! Fått massor gjort här hemma, städat av lite lätt, fixat massa tvätt, sytt gardiner och bytt alla gardiner i hela lägenheten. Haft besök av mor och far en sväng också. Sen ikväll har Linus och jag varit i stan och glidit med bilen på cruising och spanat stiliga bilar. Mycket trevligt! Idag var det min tur att köra eftersom Linus tog öl till maten..

Han hade sin chaufförsdag igår då han fick köra mej och Maria till stan efter att vi kommit på att vi var groggsugna.. Hade ju planerat en film- och snackskväll hemma hos henne från början. Men så kände vi alkoholsuget och åkte hem till mej och började grogga istället. Lite snabbt på sådär.. Svepte två glas Jäger för att komma i form och sen följde fem busgroggar ganska tätt inpå varann. Sen packade vi väskan med öl och for till stan med älsklingen som chaufför. Kikade in till brorsan och drack mera öl där och pratade massa skit med honom och hans fyra vänner som var där och hade lite fest. Mycket trevligt!
Sen åkte vi ner på stan, jag och Maria köpte korv med bröd på Sibylla och gick sen in på öltältet eftersom vi inte fick äta i bilen för Linus.. När vi sen var klar och skulle gå tillbaks till bilen var den borta.. Ringde efter Linus och frågade var han var nånstans.. "Hemma, ni kom ju aldrig, dessutom var jag trött". Bussigt verkligen.. Fick lalla omkring på stan nån timma innan han kom in igen och hämtade oss.
Kom i säng 03:30 och vaknade sen inte förrän vid 13.. Pigg och utvilad! Som alltid efter en fylla! :]

Nu är det dags att sova innan klockan blir lika mycket som igår.. Dumt att sova bort hela morgondagen.. Natti!



Klem fra helsefyr'n! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0