Bildfixande..

Så var man här igen då.. Håller på och fixar med en massa bilbilder från i helgen.. Laddar upp till nåra olika bilforum, men det tar sån jäkla tid, fortsätter nog imorrn.. Ska mysa lite i soffan nu innan vi ska sova. Förhoppningsvis hinner jag klart med bilderna både till forumen och till Bilddagboken innan jag ska fara och jobba.

Jobbade 08-14:30 idag, massa folk som ringer på morronen, förstår inte det. Har folk inge vettigare för sig!? När jag kom till jobbet strax efter 07:30 när vi just hade öppnat var det redan 20 pers i kö! Mitt på dan var det dock lugnt, kunde sitta flera minuter mellan samtalen och bara vänta.. Skumt det där..

Nåja, nu väntar mys med lite jordgubbar och glass. Lyxade oss även med att äta på pizzerian idag. Ingen hade nån lust eller ork att laga mat. Jag hade en jäkla huvudvärk då jag kom hem från jobbet, har inte gett sig ännu, hoppas det går bort medan jag sover sen..


image37
Parkeringen Skokloster, 070526.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0