Ellos-virus!

Idag har jag varit drabbad av det beryktade (eller inte...) Ellos-viruset.. Blev anfallen av nånting i ögat mitt på dan på utbildningen, började klia, svida och rinna ur vänstra ögat. Såg knappt nånting alls vissa stunder. Snorade även som en gris, vart helt dålig bara sådär. Och ingenting hjälpte, kliade, sköljde, tog ut och gjorde ren linsen, inget hjälpte! Så jäkla frustrerande! Ont så in i helsike gjorde det, såg ut som en knarkare med ett rödsprängt öga.

Lyckades ta mej igenom dagen på jobbet iaf, vart mest jobbigt att köra hem sen. Ansträngande att nästan bara se med ett öga, kom hem med megahuvudvärk och tokont i ögat som bara rann och rann. Slet ur linserna och tvättade och sköljde ännumera, hjälpte inte. Blev istället värre! Jag som trodde det skulle blir bättre, men icke.
Åt middag med Linus som han hade lagat till jag kom hem och satte mej sen vid datorn i kanske två minuter, men det gick inte längre, såg inget. Gick och la mej istället. Sov två timmar och vaknade sen lite piggare iaf, svider inte och rinner inte i ögat längre men är svullen och varm. Känns bättre iaf. Hoppas det inte kommer tillbaks! Så läskigt! Hua!

Blir mera sova nu.. Och jag får sovmorron i två dagar, är nämligen ledig i helgen, vilket lyx!! Till veckan jobbar jag dock helg.. Men men, det är då det, nu ska jag njuta av ledigheten och slappa!

Natti natti!

image23
MorrnMorrn! Nyvaken och svullen i ögat.. :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0