Födelsedag!

Yes idag är min födelsedag, jag har blivit vuxen nu, hela 25 år mäktar jag med! Slapp t o m visa leg på systemet! ;P

Nåja, har väl inte haft nån normal födelsedag precis, inget kalas eller så, blir imorrn istället. Idag var det jobba som stod på schemat, for dock till Bollnäs lite tidigare för att shoppa alkoholhaltiga drycker till mej och Sara. Läre ju ha nått att bjuda på imöra när det kommer folk!
Fick presenter av Sara på jobbet också! En höntvättare, en kondom, ett handskrivet brev och lite godis. Lite diverse saker hon hade hittat i sin väska, så jäkla gulligt! Tack sötnos! I love you! =]

Tack också till alla andra som gratulerat mej idag. :]

Nu ska vi sova här, läre upp i skaplig tid imorrn och städa, det hade inte Linus gjort idag trots att han var tillsagd att göra det. Istället måste jag göra det imorrn.. När jag har massor av annat att hinna innan jag får folk vid 15-tiden.. Måste in till stan och handla massa, hade varit klart enklast om jag kunnat gjort det tidigare under veckan men jag har inte haft nå pengar.. Grannen som är skyldig oss pengar har hållt sig borta hela veckan trots att han lovade att vi skulle fått pengar i fredags när hans jävla soc-bidrag kom.. Hur jävla svårt ska det vara att betala den där jävla bilen liksom!? 4000 kr kom vi överens om och fortfarande har han 1000 spänn i skuld! Åhh, jag fattar inte!! Var så jävla viktigt att han fick 2000 på stört då vi köpte bil av honom och sen fick han ytterligare 2000 kr dagen efter... Irriterande!

Nåja, sen ska det bakas imorrn också, inte heller det hade Linus fixat, blir så jävla irriterad!


image34
Jag och lillebror 1986.

Kommentarer
Postat av: Sara

Höntvättare! HAHAHAHAH! Humor =)

2007-05-25 @ 10:57:24
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0